Rabu, 11 April 2012

KONTEST- DIA DIHATIKU, DIA IDAMANKU


lelaki idaman::
tak banyak yang aku minta.
cukup sekadar sudi menjadi imamku
untuk sebuah masjid yang bakal aku bina nanti..
aku tak perlu risau tentang yang lain2..
kerana setiap apa yang ALLAH katakan adalah benar!!
jika seseorang itu benarbenar menjaga solatnya 
tanpa ada kepincangan..
segalanya akan sempurna..
lelaki yang beriman pasti menjaga akhlak pada orang tuanya
*terbukti!!
lelaki yang beriman tak mudah untuk naik angin
* terbukti lagi.
lelaki yang beriman walau apa pun kerja yang dilakukan 
dan pastinya halal..
susah takkan pernah terasa..
kerana,, selagi kita ingat ALLAH dan meminta pertolongan dariNYA,,
insyaallah.. ALLAH tunaikan.
betoll??

jadi aku tak perlu risau tentang yang lainlain..
jika aku yakin dia seorang yang betolbetol
menjaga agamanya..

lelaki yang gagal menjaga agamanya...
bagaimana nak jaga isteri dan keluarga bukan??

* tak lupa doa setiap hari agar SI PENGGEMAR NESCAFE memang 
tercipta untukku. dan semoga dia terbuka hati 
untuk terima ku seadanya..

tags too


Tiada ulasan:

Catat Ulasan