Jumaat, 13 April 2012

semua orang balik..
aku jek yang tak balik..
even yang jauh pon degil nak balik jugak..
aku yang dekat pon malas nak balik..

tapi aku nasihatkan..
even jauh.. balik lah..
sebab.. bile kite dah terpisah jauh..
kau takkan jumpa lagi apa yang kau nak jumpa,,
kau takkan dapat makan lagi ape yang kau nak makan dulu..
kau takkan..
macam aku..
aku begitu liat untuk balik rumah dulu..
alasan?? :
1. takda kepentingan kat rumah
2. sengaja nak lari daripada masalah..

dan sekarang aku benarbenar dikejauhan..
aku jauh dari dia.. jauh sangat..
*menitis air mata
aku nak jumpa dia lagi.. dah lama dia tak masuk mimpi aku lagi..
aku nak makan masakan dia lagi.. dah lama dia tak masak untuk aku lagi..
aku rindukan segalanya..
ya! segalanya.. aku nak sangat..

tapi aku tak boleh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan