Sabtu, 7 April 2012

pertama : ptg td saya jumpa awak kat pasar.. saya suka+tak suka+nak jumpa lagi+++
kedua : ptg td lepas mkn saya on9 dan saya jumpa status awak tertlis
hari ni sy jmp seseorg yg tlh mencuri hati sy dan mmbuat jntung sy berdegup kencang...=)"
"bile agknye dpt jmp dy lagi..berbunga2 hati nih...nape slame ni ak xpna nmpk dy kat kolej ye...hahahahahah..."


pertama kali saya bace saya rase nak terjerit!!
sebab??  saya rasa tu mcm untuk saya,, tp pada masa yang sama saya rasa tu bukan untuk saya!!


saya bace status kedua awak..
tu menambahkan lagi rasa2 yang membuatkan saya rasa status tu bukan untuk saya!
sebab??? td kt DK kite terserempakkan?? kat cafe sebelum ni.. awak tak pernah nakmpak saya ke??
kenapa saya yang selalu nmpk awak??
ouh ya!! malam semalam kan saya ada kat surau jugak!! saya nampak awak dgn jelas! saya berdiri di depan awak.. kenapa awak ckp awak tak nampak saya kan??

see?? status bukan untuk saya kan??
SEDIH!!!


sudahsudah!!! berhenti berharap..
lupakan saja dia..
kalau dia ditakdirkan untuk menjadi jodoh terbaik aku,,
aku terima seadanya,,
jika tidak... jgn biarkan aku memandang wajahnya lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan