Khamis, 19 April 2012

dear bintang :
benar aku akui. kadangkadang rasa rindu itu selalu menjelma..
benar,, aku merindui setiap ketika kita bersama dulu..
untuk memberi harapan. aku tak mampu lagi..
aku sudah serik untuk memiliki sesuatu yang bukan milik aku.
aku sudah serik untuk sakit hati lagi.
aku serik!!
nmpk tol ingt kau.
belajar pasal airport ingt kau..
dga lagu tu ingt kau.. tgk bintang nmpk kau..
tp rasa rindu dan sayang yang masih tersimpan tu
masih tak dapat menangkis rasa sakit yang kau buat pada aku dulu..


dear ex :
benar! saya masih berharap lagi.
perkara ini benar..
ntah kenapa saya masih berharap..
saya masih suka tgk awak dari jauh..
saya masih suka berharap dpt tgk awak hari2
even dari jauh pon..
saya masih suke semua tuh!!
berharap awak milik saya lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan