Jumaat, 15 April 2011

aku cuba untuk tidak membenci

aku cuba untuk tidak membenci..
tapi aku tetap juga membenci dia.

dia lelaki yang aku sayang
dia juga lelaki yang aku benci



aku bencikan diri aku sendiri
sebab aku masih mengharap pada benda yang tak pasti..
sebab aku masih sayangkan dia
sebab aku masih merindui dia

ake bencikan dia
sebab dia tinggalkan aku bila
aku betulbetul sayangkan dia
sebab dia lebih memilih perempuan itu
dari aku
sebab dia masih boleh bahagia sedangkan
aku di sini masih mengharapkan dia

aku bencikan semua perempuan itu
kerana rampas kau dari aku
sebab dapat memiliki kau
sebab dia bahagia bersama kau
sebab ku tak dapat kau lagi

AKU BENCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan