Selasa, 5 April 2011

benarkah semakin menjauh...

benarkah perasaan aku neh?? atau hanya khayalan semata-mata..
semua perkara yang berlaku benar2 buat aku trauma dengan kehidupan aku sendiri.
apa yang aku lakukan benar2 bukan disebabkan kesengajaan aku,,..
dan apa yang aku terpaksa lakukan semata2 tak nak kau tahu dan sedih..
tapi,, aku tak sangka benda ni jadi seteruk ni..
aku cuba berlagak seperti tiada apa2 yang pernah berlaku.. tapi aku tetap tak boleh..
puas aku tenangkan diri aku sendiri..
hampir saja aku menangis dihalayak ramai ketika itu...
sumpah!! aku tidak tahu apa2..
aku teringin nak tanya apa yang berlaku
aku teringin nak tanya apa yang kau tahu
aku teringin nak tanya apa yang dia lakukan,,
aku teringin nak tanya tu semua,, tapi aku takot..
aku takot kalau kau tahu apa yang telah aku lakukan ketika itu,
bukan niat aku ingin tikam kau dari belakang,,tapi,,,
aku benar2 takot kau akan nangis,,
aku betul2 takut tu,,
aku sedar atau itu hanya perasaan aku semata2??
tapi tahu yang kau tak macam dulu..
mengapa????
maafkan aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan