Isnin, 25 April 2011

betul juga kata kau..

BETUL JUGA KATA KAU..
tak payah la couple2 ni,,
tgu je bila nak kawin ,, tapi kau tak paham perasaan aku yang teringin nak bahagia...
aku jeles bila aku tengok kau bahagia dengan orang lain.
sedangkan aku?? masih terbayang kisah lama,..
memang aku pon nak kan lelaki yang baik untuk aku,,
dan memang tu bukan kau.. kau sendiri yang cakap kau bukan yang terbaik untuk aku...
kau sendiri yang cakap kawan lagi bahagia,, couple is trouble,,
ye,,aku sedar yang kau pon tak nak aku sakit atau disakit lagi dengan orang lain..
ye aku tahu kau nak yang terbaik juga untuk aku..
ye aku tahu kau takud aku tersalah pilih dalam hal yang couple2 ni sebab takud aku yang merana..
ye aku tahu kau takud aku tersalah pilih orang seperti kau..
tapi ape yang kau tak tahu ialah aku sedang mencuba untuk melupakan segalanya..
aku perlukan cara nya,,
aku yang sakit hati bila kau bersama orang lain..
bila kau sering bertukar pasangan.
bila kau bahagia dengan orang lain..
semua tu buat aku sick!!
penat!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan