Ahad, 24 April 2011

kau bahagia juga...

hahahahahah
ABI la kau.. ABI.... ABI10x,,.....
aku benci lah macam ni.. kenapa jadi macam ni?? aku kan da janji dengan diri aku sendiri tak nak masuk
campur dalam kehidupan dia lagi  ingat pasal dia lagi,, nak lupakan pasal dia lagi...
nak jauhkan dir dari kehidupan dia.. tapi kenapa aku tetap ingin mengintai Fb dia lagi???
yang pada akhirnya aku nampak dia IN A RELATIONSHIP WITH LAILA ATIQAH ISMAIL...
aku memang sengaja guna huruf besar dan warna kan merah dan berlatar belakangkan kuning,,
biar sume orang perasaan point nye di sini..
hahaha,,
BODOH!! dia bahagia juga.. tapi aku?? aku juga teringin untuk bahagia.. tapi aku masih dibayangi kenangan lama,,
aku tak suka la macam ni,,

4 ulasan:

  1. yes!! akk stju dik...dik....skit kan aty tgok....nk jer akk ckp y dy 2 juz men2 kan prsaan pompan...pk blik, xbek lak wat cm 2 kt org....eiii...skitnye!!!!

    BalasPadam
  2. kan?? sakit jek aty,, tp ann,, rase nye serin nan mamat uh da ta cple ag kot,, sebab kat fb serin da ta da tulis enggaged engaged with pon??

    BalasPadam
  3. twu xpe dik...akk pon rce cm 2 la....

    BalasPadam
  4. dorang tak clash ag lah kak,, bia lah dowg,,pnat la pk,, lntak lah,,,

    BalasPadam