Khamis, 21 April 2011

harga yang perlu aku bayar untuk semua itu..

aku tahu kau masih marah pada aku sebab perkara itu..
aku dapat baca semua tu dari riak kau bila aku ada..
bila aku ada dekat dengan aku..
bila kau merengus bila aku bersuara sedikit lantang..
aku tahu semua tu..
aku tahu semua nya!!!
dan aku pon tahu hati aku sakit...
mungkin tu semua kesalahan terbesar aku..
hingga kau benci aku sampai macam tu sekali..
bila soal ni timbul,,aku yang dapat nama, sedangkan pelakunya ialah kau.....
semua ni boleh berlaku bila dia buka mcg yang aku sent kat orang lain..
aku tak cakap benda sebenar yang berlaku pon sebab tak nak kau malu,,
okeh,, aku ingat benda tu da berlalu macam tu jek,,
bila tadi dia timbulkan hal tu.. ramai budak yang tahu..
aku boleh jek cakap yang tu kau,,
tapi aku tak nak sebab aku tak nak kau malu...
sebab aku ingat kesalahan yang aku pernah buat dulu...
tapi bila aku cakap pada niza,, kau buat muka macam tu pulak!!!!
kau pun tahu kan yang itu ADALAH KAU????????
kau buat muka seolah2 aku ni bingit kan telinga kau jek!!
tolong lah,,,
jangan buat aku semakin benci kan kau juga...
tak pe lah,, biarlah mereka tahu yang itu adalah aku,,
orang yang tak MANDI itu aku dan bukan KAU!!!
anggap lah tu harga yang perlu aku bayar sebab malukan kau dulu (agaknya)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan