Khamis, 28 April 2011

baru kau tahu kan susah dia macam mana??

hahahahahaha..
aku suka sangat baca cerita tu..
hahaha.. baru kau tahu susah dia macam mana kan...
bagi dia percaya?? huh!! kau bagi lah apa yang ada pada kau supaya dia percaya kat kau..
last2~~~ dia tinggal kan kau juga!!!
hahaha,, pdn muka kau.. sape suruh kau cple nan dia..
hahaha, maaf,, aku tahu kau tak bersalah dalam hal ni.
eh bukan !!! kau tak da kaitan dalam hal ni, cuma aku
terlanjur benci dengan sesape yang cple nan dia selepas aku..
tolak sorang insan yang terbaik bagi aku..
maaf.. kau tak bersalah..
try to0 understand him more??
kau tak kan pernah dapat paham dia lah!! even aku pon belum cukup paham dan kenal dia lagikan kau!!!!!
hahahahahahaha. aku suka sangat bila kau kate kau sakid hati bila dia buat macam tu..
hahaha.. aku suka sangat.. maaf..
aku ni jahat kan??
ta pe.. aku memang jahat dari dulu,,maafkan aku...
hahaha... lelaki2,,
nape la kau tak berubah2 dari dulu??
kau tak penat ke?? tak bosan mainkan perempuan??? cukup lah.. lw ada yang last kau mainkan,,
biarlah aku yang terakhir... kenapa mesti ada yang lain??? sudaa lha..
kau kene ingat..
WHAT GOES AROUND. COMES AROUND..
sedarlah,, aku tak nak kau yang kecewa nanti... aku tak nak kau yang menyesal nanti..
cukup lah dia yang ada dalam hati kau,..
perempuan yang aku kira cukup baik dalam hidup kau..
kalau dulu aku marah.. dia tetap kawan aku..
tak kan aku tetap biarkan kau buat dia macam tu sekali??
tapi malam ni aku suka sanad2....
aku suka bila kau kate 'im sory' kat dia..
hey,,, sory kau tu takkan ada makna bagi dia..
hahaha..kesian lah kau ni...
tolong lah,,
jgn terpedaya dengan dia.. tolong lah,,aku merayu dengan kau sanad2...
jangan ambil dia dari aku lagi...
kalau pon ada orang memiliki dia..
biarlah hanya PEREMPUAN itu sahaja...
aku tak na ada orang lain lagi..
tolong lah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan