Selasa, 5 April 2011

aku rasa aku dah ready..

MEMORY DELETED
aku rasa aku dah ready untuk padam semuanya..
setelah sekian lama aku simpan tiada gunanya. aku yakin yang aku akan berjaya lupakan dia..
dan,,
aku telah berjaya padam semua yang ada dalam henfon aku...
OH tidak,, gambar tidak akan sesekali aku delete!!!
itu sahaja yang ada yang boleh buat aku ingat kat dia..
tolong jangan rampas dia dari aku lagi....
biarlah itu jadi kenangan untuk aku..
sesungguhnya memang aku masih sayang pada dia lagi..
tapi apa yang aku tunggu ni belum pasti kewujudannya lagi.
jadi aku putuskan untuk tidak menunggu lagi.
awak..
jangan risau..
saya tidak akan sesekali lupakan awak..
hanya awak yang ada dalam hati saya.
bukan saya tidak sanggup tunggu awak sampai bila,,
cumaa,,
saya terpikir,sampai bila saya harus macam ni???
saya juga harus kebahagiaan saya sendiri,
sedangkan sya sendiri tak tahu bila kebahagiaan saya akan datang..
tapi kenapa saya masih sakit bila awak rapat dengan dia??
sedangkan saya pon tak tahu apa hubungan awak dengan dia..
rasa sakit hati sangat.. tapi awak dengan dia???
apa yang terjadi?? 
0WH tak mungkin lah kalian terpisahkan?
kalian saling menyayangi..<3

saling mencintai,, saya sangat jeles dengan tu...
kenapa dia rampas awak dan kebahagiaan saya??
tapi tak pe,, untuk kebahagiaan awak,,
saya rela berundur..
CINTA TAK HARUS MEMILIKI KAN??
tak pa,, saya mengerti itu semua..
mungkin banyak kekurangan yang ada pada diri saya yang ada pada dia..
saya tak menyesal pernah kenal dan couple dengan awak..
kerana apa??
saya sendiri tak tahu apa sebabnya.
cinta perlu sebab ke??
kalau bersebab, mestilah saya cakap saya sayang awak sebab awak hensem..
tapi katakan bila satu hari nanti,,
muka awak penuh jerawat dan muka awak tak hensem lagi,, confem lah
saya tinggalkan awak kan???
tapi tak,...
saya sayang awak sebagaimana awak didepan saya.
saya tak nak awak jadi orang lain..
saya hanya nak awak.
tapi takpa..
saya sedar keadaan kita macam mana. saya tak kacau hidup awak lagi.
saya doakan kebahagiaan awak dari jauh.. 
saya hanya perhatikan awak dan amek tahu kabar awak dari jauh jek.
saya takut kehadiran saya nanti membuatkan ada seseorang yang terluka.
saya tak nak tu..
dengan ini,,,, saya nekad padamkan segala mesej yang ada dlm fon saya yang awak
sent dulu. bukan awak.. bukan bermaksud saya benci dan saya
dah lupakan awak,,
cuma,,,,
saya berharap yang saya takkan berharap pada awak lagi..
awak pahamkann??
awak mesti paham sebab takkan saya nak biar awak bahagia sengsorang kan??
bukan saya jahat atau iri hati,,
AHH!!! susah lahh nak cakap,,
yang penting saya harap awak faham..
dan saya pun nak awak tahu,,
saya sayang awak sampai bila2,,
<3<3<3<3
AWAK,,,,
SAYA SAYANGKAN AWAK...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan